Szwagry - Odcinek 58

5 lut 2021
660 545 wyświetleń

Szwagier piecze babkę dla żonki, czy doniesie?
wspieraj nasz kanał: plworld.info/post/8oAVQ3BrGphqMZdlDHBqZA.htmljoin
sklep z koszulkami: www.smiechawatv.cupsell.pl
Zostań naszym Patronem: patronite.pl/smiechawatv
oficjalna strona: smiechawatv.pl
Film reżyserowany.
#Szwagry
#uSzwagra
#videodowcip

Komentarze
  • Siema Szwagry i Szwagierki 😀 Kto z Was ma ochotę na babkę? A może macie sprawdzone przepisy? Piszcie w komentarzu, oceńcie film łapką, a my Wam życzymy miłego weekendu, pozdro A i Sz 😁

    smiechawaTVsmiechawaTV3 miesięcy temu
    • czy dodajecie coś do ciasta prócz wymienionych składników w filmie ? ciasto na filmie wygląda na dość żadkie

      DariuszDariusz15 dni temu
    • WshkqOznie

      dorota moniuszkodorota moniuszkoMiesiąc temu
    • s

      Paulina PolitowiczPaulina Politowicz2 miesięcy temu
    • Ygohuboggsihdnihklodrregioyeduf Vchcvpcqadk Bh Gicug

      Paulina PolitowiczPaulina Politowicz2 miesięcy temu
    • Up ir

      Paulina PolitowiczPaulina Politowicz2 miesięcy temu
  • Zostalam sama jak palec dajcie pozyrywne wsparcie bo was uwielbial i ogladal

    Agnieszka NajdukAgnieszka Najduk26 dni temu
  • Caly czas wam daje lapke w gore tak jak napisalam maz mi odszedl po 33 latach malzensrwa a po 4 nazeczenstwa

    Agnieszka NajdukAgnieszka Najduk26 dni temu
  • szwagier a dałbyś przepis na tą babkę zimniaczaną ?

    Kamil SzaniawskiKamil SzaniawskiMiesiąc temu
  • A czego w Lublinie? Bo ja z okolic hahaha

    Kviksølv kviksølvKviksølv kviksølv2 miesięcy temu
  • Uwielbiam Was♥️♥️♥️♥️

    Justyna PaszkoJustyna Paszko2 miesięcy temu
  • Nie było tematu...

    konrad habczykkonrad habczyk2 miesięcy temu
  • Czy Antek pochodzi z Lublina?

    agawelek83agawelek832 miesięcy temu
    • Nie, ale jadł tam cebularze😀

      smiechawaTVsmiechawaTV2 miesięcy temu
  • Oni su zabavny pozdravujem zo Slovenska 🇸🇰😊

    Ladislav Vlogs And eny videosLadislav Vlogs And eny videos2 miesięcy temu
  • Karkonosze Pozdrawiają! i do siebie zapraszają. Choć to nie są, wysokie góry jak Tatry, mają tutaj te tereny, dużego swojego uroku.

    Tomasz WojtasikTomasz Wojtasik2 miesięcy temu
  • Gdzie kucharek 6 tam nie ma co jeść A gdzie 11 kucharek to już śmierć głodowa

    Jupning-eduJupning-edu2 miesięcy temu
  • Czy będzie seria ferie tadzika

    Kuba NikolajczykKuba Nikolajczyk2 miesięcy temu
  • Polowkie do profesora Krissa🤔🤔

    Andrzej KAndrzej K2 miesięcy temu
  • Jaki dzwonek ma szwagier

    ka laka la2 miesięcy temu
  • Teraz tylko czekać na Making Of i na reakcję Szwagra po wjebaniu się w zaspę xD

    Charming nowhere to hideCharming nowhere to hide2 miesięcy temu
  • Sieehhehema

    Dawid MielewczykDawid Mielewczyk2 miesięcy temu
  • Kiedy kolejny odcinek

    Wiesław BaranWiesław Baran2 miesięcy temu
    • That was amazing ?????

      Charming nowhere to hideCharming nowhere to hide2 miesięcy temu
  • Subować i Likować, muszę szybko wbić na lewym dobry zasięg. Eksperyment społeczny i trochę nauczka. Po całej akcji usuwam konto. Jak oglądasz polski PLworld na pewno Cię zaskoczę. Wierze w was mordy.

    Eksperyment SpołecznyEksperyment Społeczny2 miesięcy temu
  • 8:50 XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    Emily AnEmily An2 miesięcy temu
  • Bardzo dobry film , stary klimat filmów czuć , pozdrawiam

    PoProstuWiktorPoProstuWiktor2 miesięcy temu
    • Szwagry, ale wy to nie dacie suba na pewno :D

      Emily AnEmily An2 miesięcy temu
  • Szwagier muzyka fajna

    Konrad NowackiKonrad Nowacki2 miesięcy temu
  • Przez te reklamy to masakra 7 razy mi przerwali

    stkwiawstkwiaw2 miesięcy temu
  • Zajebisty odcinek, jak zawsze... Życzę wszystkim miłego weekendu!

    yaliso gioouyyaliso gioouy2 miesięcy temu
  • To co szwagier kiedy dajesz przepis na babkę

    MateuszMateusz2 miesięcy temu
  • Szwagier zapomniał ,,powąchać" pierwszego i ostatniego kielicha - zdróweczka życzę podlasiakom - oraz wszystkim Polakom

    Jerzy KozłowskiJerzy Kozłowski2 miesięcy temu
    • kox

      yaliso gioouyyaliso gioouy2 miesięcy temu
  • Ej szwagier jest nie śmiertelny!!

    Purple GuyPLPurple GuyPL2 miesięcy temu
    • Szwagier od 4 lat ma 39,5 lat xD

      Purple GuyPLPurple GuyPL2 miesięcy temu
    • Dawno nie ogladalam.Ale jak znalazlam ten kanal to odcinek za odcinkiem ogladalam.Wiec dzis nocka zarwana bedzie

      vinasu maajvinasu maaj2 miesięcy temu
  • Szwagry co tam nowego szykujecie bo jutro sobota 😀

    Dariusz GrzelakDariusz Grzelak2 miesięcy temu
  • Hahaha 😅😅

    Soinas DoyiSoinas Doyi2 miesięcy temu
    • Hehe szwagrow zasypało pozdrawiam 🤣🙂🙂

      bssni touirbssni touir2 miesięcy temu
  • Babka najlepsza😍

    Zuzanna DryjańskaZuzanna Dryjańska2 miesięcy temu
    • dobre chlopaki ! :--)))

      bssni touirbssni touir2 miesięcy temu
  • 💗💗💗💗

    Zuzanna DryjańskaZuzanna Dryjańska2 miesięcy temu
    • Nie rozładowanie pistoletu... to się nazywa duszenie kaczora

      Soinas DoyiSoinas Doyi2 miesięcy temu
  • wagry w formie!! Pozdro :)wagry w formie!! Pozdwagry w formie!! Pozdro :) Szwagry w formie!! Pozdro :)Szwagry w formie!! Pozdro :)Szwagry w formie!! Pozdro :)Szwagry w foSzwagry w formie!! Pozdro :) rmie!! Pozdro :)Szwagry w formie!! Pozdro :) ro :) Szwagry w formie!! Pozdro :)Szwagry w formie!! Pozdro :)Szwagry w formie!! Pozdro :)Szwagry w foSzwagry w formie!! Pozdro :) rmie!! Pozdro :)Szwagry w formie!! Pozdro :) Szwagry w formie!! Pozdro :)Szwagry w formie!! Pozdro :)Szwagry w formie!! Pozdro :)Szwagry w foSzwagry w formie!! Pozdro :) rmie!! Pozdro :)Szwagry w formie!! Pozdro :)

    wiktor niemczewskiwiktor niemczewski2 miesięcy temu
  • Szwagry w formie!! Pozdro :) Szwagry w formie!! Pozdro :)Szwagry w formie!! Pozdro :)Szwagry w formie!! Pozdro :)Szwagry w foSzwagry w formie!! Pozdro :) rmie!! Pozdro :)Szwagry w formie!! Pozdro :)

    wiktor niemczewskiwiktor niemczewski2 miesięcy temu
  • Szwagry w formie!! Pozdro :)

    wiktor niemczewskiwiktor niemczewski2 miesięcy temu
  • Siema szwagier ja też z Podlasia

    RODERPLAY xdRODERPLAY xd2 miesięcy temu
  • Szwagry, ale wy to nie dacie suba na pewno :D

    Troo1990Troo19902 miesięcy temu
  • Szwagier ty masz 39,5 roku przez 7 lat

    Telewizja STUDIOTelewizja STUDIO2 miesięcy temu
  • siemka szwagry nagrajcie godzinny odcinek pozdrawiam

    kacper kwasnykacper kwasny2 miesięcy temu
    • Bruh

      mijuo rouimijuo roui2 miesięcy temu
  • Kurwa nie ma to jak ten klimat oglądania szwagrów

    bssni touirbssni touir2 miesięcy temu
    • Każdy kto czyta życzę miłego dnia:-)

      mijuo rouimijuo roui2 miesięcy temu
  • kox

    Hubert KoskiewiczHubert Koskiewicz2 miesięcy temu
  • Dawno nie ogladalam.Ale jak znalazlam ten kanal to odcinek za odcinkiem ogladalam.Wiec dzis nocka zarwana bedzie

    Ewelina IdziEwelina Idzi2 miesięcy temu
    • Zajestcie jesteś szfagry

      bssni touirbssni touir2 miesięcy temu
  • Każdy przez grzech zasługuje na wieczne potępienie. Są tylko 2 drogi, piekło i niebo (czyściec nie istnieje). Jezus Chrystus, Syn Boży przelał na krzyżu swoją krew za grzechy każdego człowieka. Pokutujcie i wierzcie w ewangelię. Jezus Chrystus jest jedyną drogą do życia wiecznego.

    Jezus nadchodziJezus nadchodzi2 miesięcy temu
  • Ok Dziękuję ze dalej nadajecie.

    Piotr TadeuszPiotr Tadeusz2 miesięcy temu
  • dobre chlopaki ! :--)))

    Jarosław PsikutasJarosław Psikutas2 miesięcy temu
  • Hehe szwagrow zasypało pozdrawiam 🤣🙂🙂

    sotuur aeeisotuur aeei2 miesięcy temu
  • Nie rozładowanie pistoletu... to się nazywa duszenie kaczora

    Na RybyNa Ryby2 miesięcy temu
  • 🔥🔥🔥

    Liqvid 997Liqvid 9972 miesięcy temu
    • Antek nie jest alkoholikiem tylko szwagrocholikiem

      sotuur aeeisotuur aeei2 miesięcy temu
  • O skurwesyn 3 raz oglądam 🤣🤣🤣🤣

    Miś GrizzlyMiś Grizzly2 miesięcy temu
  • A juz myślałem że szwagry nas opuściły

    huttio srreuhuttio srreu2 miesięcy temu
  • Szwagier i jego auto ez normalnie

    Łukasz WłodkowskiŁukasz Włodkowski2 miesięcy temu
  • Szwagry nie ma opcji zrobić odcinka specjalnego który bedzie polegał na prostym scenariuszu, nagranym starą kamerką? ;) Napewno każdy by chciał powrócić do 2014roku... chociaż na chwile :) pozdro

    aKARPiovićaKARPiović2 miesięcy temu
    • Dlaczego? "Czas na jazdę ręczna"😂 i pojawia mi się reklama badoo portalu randkowego. Japierr

      huttio srreuhuttio srreu2 miesięcy temu
  • Gdzie dostanę taki dzwonek jak ma Antek? Gdzieś to słyszałem ale nie wiem gdzie :D

    Dziachu30Dziachu302 miesięcy temu
    • Na naszej stronie WWW.smiechawatv.pl zakładka Muzyka, szukaj Dzwonek Antka. Nie ma za co 😀

      smiechawaTVsmiechawaTV2 miesięcy temu
  • Każdy kto czyta życzę miłego dnia:-)

    Kamil Lekcje Easy EnglishKamil Lekcje Easy English2 miesięcy temu
    • Dziękuję i wzajemnie 😎

      Kriss KonieczkaKriss Konieczka2 miesięcy temu
  • Bruh

    DioptrisDioptris2 miesięcy temu
  • Zajestcie jesteś szfagry

    Agnieszka KrasuckaAgnieszka Krasucka2 miesięcy temu
    • Może teraz coś o morsowaniu?

      vinasu maajvinasu maaj2 miesięcy temu
  • Polówka garażowana hehe

    Gang RolniczyGang Rolniczy2 miesięcy temu
  • Ciągle bawią mnie te historie z baraku.

    NibyjakNibyjak2 miesięcy temu
    • Szwagry, odc.7

      smiechawaTVsmiechawaTV2 miesięcy temu
    • Siema Szwagryy - pamięta ktos jak nazywal się ten odcinek gdzie Szwagier walił prętem o trzepak (tak powstal dzwonek na tel :D )

      vinasu maajvinasu maaj2 miesięcy temu
  • 😜😜😜😜

    Ozjasz GoldbergOzjasz Goldberg2 miesięcy temu
  • Hahahah :D

    bilij pdanbilij pdan2 miesięcy temu
  • Siemka szwagierku 😂😂😂😂😂

    Hubert PłuciennikHubert Płuciennik2 miesięcy temu
    • Jakby nie wy to w karcie na czasie były by same majnsrafty, mandzioki, i 123 GO XD Dziękuję, że jesteście.

      bilij pdanbilij pdan2 miesięcy temu
  • Antek nie jest alkoholikiem tylko szwagrocholikiem

    vodkaPLvodkaPL2 miesięcy temu
  • Bardzo śmieszne oglądłem z rodzinką wszyscy sie usmialismy. Pozdrawiam Filip :)

    FilipFilip2 miesięcy temu
  • Siema Antek bo to do Ciebie techniczne pytanie. Głowię się z jeszcze paroma osobami jak to jest, że macie raz filmy w 4K a raz w FullHD. Czy YT jakoś to ogranicza? Dlaczego pytam. Kolega testuje wgrywanie na YT filmy w 4K i za groma nie wie czemu tylko FullHD da sie opublikować. Proszę Antek o rzetelną odpowiedź (jak zawsze). Wszak to Ty rządzisz ekranem. Pozdrowienia z Białego od starego fana ( zdjęcie z moja osobą i synem w koszulce Szwagra do wglądu). Brawo Szwagier za przygotowania do Wielkanocy - hartowanie jajek w śniegu

    dseszefdseszef2 miesięcy temu
    • Cześć 😀 Jak mieliśmy słaby net to były jedynie w fhd, czasami jak mamy mało czasu to też idą w fhd. A tak to staramy się wrzucać w 4k. YT utrudnia jedynie jak kombinuje się z formatami. Najlepiej przyjmują mp4, słaba jakość ale co robisz... Mam nadzieję że pomogłem 😉

      smiechawaTVsmiechawaTV2 miesięcy temu
  • Dlaczego? "Czas na jazdę ręczna"😂 i pojawia mi się reklama badoo portalu randkowego. Japierr

    Mati kMati k2 miesięcy temu
  • Obejrzalem 30s wpierw jeden wychodzi z domu i kladzie sie na snieg(bo to ma mnie chyba rozbawic) a potem drugi tez wychodzi z domu lecz tym razem przewraca sie na snieg. Tyle mi wystarczylo z dalszego ogladania. Dziekuje.

    RU 19STEAM16RU 19STEAM162 miesięcy temu
  • Co za asy haha brawo panowie!

    ACAB 1929ACAB 19292 miesięcy temu
  • .

    ZuFFyZuFFy2 miesięcy temu
  • A pomyśleć że niedawno był 1 odcinek szwagrów, jak to szybko czas leci😀 , naprawdę każdego roku poprawiacie mi humor, dziękuję że jesteście bo bez was nie było by to samo 😁

    Commander FuryCommander Fury2 miesięcy temu
  • Siema Szwagryy - pamięta ktos jak nazywal się ten odcinek gdzie Szwagier walił prętem o trzepak (tak powstal dzwonek na tel :D )

    pavel332pavel3322 miesięcy temu
  • Może teraz coś o morsowaniu?

    KamilKamil2 miesięcy temu
  • cebula

    Jacek RogalJacek Rogal2 miesięcy temu
  • Szwagry, dostaniemy przepis na tę babkę ziemniaczaną? Pozdrowienia!

    Jan PawłowiczJan Pawłowicz2 miesięcy temu
  • Może mi ktoś wytłumaczyć co w tym śmiesznego? Wytrzymałem 4 minuty.

    cykpstrykcykpstryk2 miesięcy temu
    • Woo sam wypierdalaj gdzie tam chcesz... Odcinek znowu o niczym i nie śmieszny.

      Fryqy SpikiFryqy Spiki2 miesięcy temu
    • sie nie podoba, to wypierdzielać do ajgora

      Bartosz WooBartosz Woo2 miesięcy temu
    • tez nie czaje

      Igor SzandrukIgor Szandruk2 miesięcy temu
  • Jakby nie wy to w karcie na czasie były by same majnsrafty, mandzioki, i 123 GO XD Dziękuję, że jesteście.

    vinasu maajvinasu maaj2 miesięcy temu
  • To na podlasiu zimno i śnieg? Nie trza w góry jechać? (;

    ProstopadłościanProstopadłościan2 miesięcy temu
  • Kurwa reklam na jebanych 🤬🤬🤬

    BetoNBetoN2 miesięcy temu
    • Siema! Dopiero zacząłem z youtubem i szukam widzów. Będę wdzięczny za subskrybcje

      vinasu maajvinasu maaj2 miesięcy temu
  • zapraszam do mnie na kanał

    BojsonBojson2 miesięcy temu
  • Pozdro z Lublina, najlepsze cebularze u nas

    Luk KasLuk Kas2 miesięcy temu
  • Dno totalne zero serio takiego gowna jeszcze nigdy nie oglądałem

    młody Bukowskimłody Bukowski2 miesięcy temu
  • Ta z reklamy ma peniądze z dupy.

    Tadeusz TadekTadeusz Tadek2 miesięcy temu
  • Bump

    WthLukiiWthLukii2 miesięcy temu
  • Jeszcze trochę i 60 odcinek

    MazovianMazovian2 miesięcy temu
  • Fajny film szwagry dałem łapkę w górę i uwielbiam wasze filmy

    Hubert PłuciennikHubert Płuciennik2 miesięcy temu
  • Czekam na odcinek 59 szwagrów the Best of

    Bartłomiej SBartłomiej S2 miesięcy temu
    • Czas na jazdę ręczna... I pojawia się reklama Old spice xd

      mijuo rouimijuo roui2 miesięcy temu
  • Kozak szwagry jaka zwala

    Damian ZielinskiDamian Zielinski2 miesięcy temu
    • No i widzę że jak sinieg to flacha na stole też stoi 😎

      mijuo rouimijuo roui2 miesięcy temu
  • Pomocy! niech ktoś wyśle mojemu bratu który jest bardzo chory jakiegoś grosza każdy się liczy!!! Dziękuje! @t

    KarexioloKarexiolo2 miesięcy temu
  • 5:12 heehhe

    leóś bsleóś bs2 miesięcy temu
  • Mordowałem

    JaguarDzik BDFJaguarDzik BDF2 miesięcy temu
  • Jakby nie wy to w karcie na czasie były by same majnsrafty, mandzioki, i 123 GO XD Dziękuję, że jesteście.

    BartekBartek2 miesięcy temu
  • Siema! Dopiero zacząłem z youtubem i szukam widzów. Będę wdzięczny za subskrybcje

    Sheasy _Sheasy _2 miesięcy temu
  • 🐗🐗🐗

    Huberciq HuberciqHuberciq Huberciq2 miesięcy temu
  • witaj pozdro

    Wiktor JurkowskiWiktor Jurkowski2 miesięcy temu
  • Czas na jazdę ręczna... I pojawia się reklama Old spice xd

    bilisha colibilisha coli2 miesięcy temu
  • noi łaopatowac

    Marcin KowalskiMarcin Kowalski2 miesięcy temu
  • Pozdro od wk

    Weronika ErykWeronika Eryk2 miesięcy temu
    • Tyle lat ze szwagrami zawsze się dobrze ogląda :D

      bilisha colibilisha coli2 miesięcy temu
  • Słoniny potszeba

    Jakub BrączkowskiJakub Brączkowski2 miesięcy temu
  • Już mam dosyć tej zimy . Tak jak antek

    Zosia SamosiaZosia Samosia2 miesięcy temu
  • Powiem szczerze że oglądam was od ok. 5 lat i nadal na światowym poziomie. Pozdro👊

    GABIXGABIX2 miesięcy temu
  • No i widzę że jak sinieg to flacha na stole też stoi 😎

    PiesełoPieseło2 miesięcy temu
  • Czas na jazdę ręczna... I pojawia się reklama Old spice xd

    mijuo rouimijuo roui2 miesięcy temu
  • 🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶 ale zimno

    Hi im katHi im kat2 miesięcy temu
    • zimno w chuj 🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶

      Kapitan HakKapitan Hak2 miesięcy temu
PLworld